So much to do!

Det er så mye som er på planen fram mot påske, at jeg nesten blir litt motløs av å tenke på det. For det første må jeg sette av en god del timer til å lese på nyrefysiologi. Er ganske spennende, men blir litt lei når man sitter flere timer i strekk. Motivasjonen er den at jeg skal jobbe med nyre i sommer, så da bør jeg kunne mest mulig. (og så bør jeg kunne en god del til eksamen såklart). Så er det snart tid for å levere selvangivelse. Vanligvis ville ikke det vært noe problem, men siden jeg tjente litt penger på bloggen i fjor og mottok en del sponsorpakker, må jeg forandre selvangivelsen slik at jeg skriver opp alt det som er skattepliktig. Ikke akkurat den morsomste jobben i verden. Liker ikke tanken på at jeg får restskatt i år. Samtidig som dette må jeg få tid til trening. Var på 3T i dag, og brukte opp all energien min. Haha, støl i magen er jeg også blitt! Jeg må også innom pappa og hente diverse saker, levere inn en test, hente p-pillene mine på apoteket, rydde i leiligheten, eventuelt kjøpe parykk til helga and the list goes on.

Midt oppe i alt dette må jeg få tid til å blogge også. Og slappe av. Kroppen fungerer ikke hvis jeg ikke tar det litt med ro av og til. Hvordan jeg skal rekke alt til fredag, vet jeg ikke. Men det må vel bli en ordning på det. Gleder meg i alle fall masse til påskeferien! Det skal bli godt å rømme fra Trondheim i ei uke. Forhåpentligvis har de bedre vær dit jeg skal.


Har dere mye å gjøre før ferien begynner?

6 kommentarer
    1. Har også en god del å gjøre nå for tiden…Alle lærere skal jo absolutt putte inn en siste prøve/innlevering like før påske! Jaja, da blir det vel ekstra godt med ferie! 🙂

    2. Har en del jeg skal gjøre ja! Uheldigvis har jeg fått halsbetennelse og kanskje kyssesyken, blir ikke den beste påsken akkurat.. :p
      Siden du studerer medisin, kan du ikke skrive litt om hva som er lurt å spise/drikke når man har halsbetennelse? og evt ikke så lurt?

    3. Ja, utrolig mye siden lærerene bestemmer seg for at alt av prøver, presentasjoner og innleveringer skal være rett før påske.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg