shhh…

Jeg skulle til og si “jeg vet ikke om dere hører det”, men det ble litt feil. Hehe, selvfølgelig hører dere ikke pianospillingen rett ovenfor leiligheta mi. Men det hører jeg skal jeg si dere. Sitter her i fred og ro og prøver å lese om blodforsyningen til nyrene, og så bestemmer han som bor ovenfor meg å øve seg på pianospilling! Hva er det for noe tull? Hadde han bare holdt på en liten stund, hadde det vel gått greit. Men nå har han holdt på alt for lenge for min tålmodighet til å klare. Han fikk til og med det hele til å ende i et blogg innlegg, for å få ut litt frustrasjon. Huff, nå føler jeg meg bittelitt slem. Det er ikke det at han ikke er flink eller noe, det passer bare dårlig at han (eller hun. Jeg bare ser for meg at det er en han) skal øve når jeg vil lese! Jaja, jeg må vel bare “deal with it”.

Så kjære nabo. Hvis du leser dette (noe som du mest sannsynligvis ikke gjør), please vær stille!

14 kommentarer

Siste innlegg