Ut på tur, aldri sur!

Åh, nå er jeg en stykk svett Hanna som gleder seg til å hoppe i dusjen! Har vært på søndagstur med pappa, noe som for øvrig var veldig koselig. Selv om han kjører meg hardt. Han har nok en god del bedre kondis enn meg, men jeg vil ikke være noe dårligere så jeg henger meg på og trosser slitenheten. Uvant å trene ut i naturen, i stedet for på 3T. Men helt klart mye herligere. Føler meg frisk og opplagt nå til tross for at jeg stod opp klokka 5 for å dra på jobb i morrest.

Mens jeg var på jobb i dag leste jeg igjennom alle de kule forslagene deres til hvem jeg skal kle meg ut som på lørdag. Har allerede fått en del inspo, så i morgen skal jeg ta med meg bestevenn til Pilus for å se om jeg finner en parykk som passer. Whoho, det blir gøy. Avslører hva jeg har tenkt å være om planene går i boks. Er i alle fall kjempeglad for all den kreativiteten deres. Det liker jeg!

Har dere vært på søndagstur i dag?

6 kommentarer
    1. Jaaa! Måtte ut å nyte det fantastiske som har vært i Rogaland i dag! Nydelig! Kjæresten og jeg gikk en god 2-timers fjell/skogstur 🙂 Hærlig! Og så godt med sol!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg