A little too late

For noen dager siden fikk jeg nettopp skoene jeg hadde gått og ventet på. Skulle egentlig få de før jeg reise til Paris, men de hadde havnet i tollen og vips så tok det et par uker. Hehe, men fikk 39 kroner som trøstepremie så da må jeg vel være glad til. Får heller bruke de når jeg reiser til Stavanger i påsken. Har hørt rykter om at været er mye finere der enn i Trondheim så da blir det perfekt med disse to. Skoene er forressten herfra. Jeg har størrelse 38, og de passer perfekt på foten. Er kjempebehagelig å gå med, siden hælen er tykk og stabil. Og så ser de smashing ut, og det er jo et stort pluss!

Er de ikke fine?

4 kommentarer
    1. wey! jeg har samme, og jeg eeeeelskeeer de<3
      Kjempefine er de, kan ikke vente til det blir skjørt-uten-strømpebukse- vær ute, da tror jeg disse blir en slager;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg