new in the make up department

Da jeg til min store overraskelse fant ut at det var Sephora i Paris. Skjønner nå at det ikke er forbehold mitt kjære Amerika. Hehe, og godt er det. Uansett, da jeg forstod det kunne jeg ikke unngå å gå en tur innom for å se om jeg fant noe ny sminke å leke meg med. Med en gang vi kom inn i butikken fikk jeg litt panikk. Det var så stort der at man ikke hadde en anelse om hvor man skulle begynne, og det gjorde det ikke stort mye bedre at Daniel hang på slep og stresset meg til å bli fort ferdig. (Ikke det at han klaget eller noe, bare jeg som følte stresset). Etter litt sosing fram og tilbake fikk jeg hjelp av en hyggelig dame og dette var det jeg fikk med meg hjem.

Jeg har rett og slett blitt helt hekta på mint denne våren, så en ny OPI-neglelakk i mintfarge var helt klart et must. Har lakket den på neglene mine nå, og er kjempefornøyd med både farge og kvalitet. Måtte legge to lag for at det skulle bli dekt ordentlig, og hittil har den ikke flasset av.

Kjøpte også et helt nytt øyenskyggesett fra merke sephora. De hadde ulike sett for de forskjellige øyenfargene og jeg valgte for blå øyne. På innsiden er det en guide til hvordan man kan sminke sotete øyne, og hvordan man kan lage en naturlig look. Pluss at du får med en eyeliner på kjøpet. Dette øyenskyggesettet er jeg kjempefornøyd med. Prøvde sotete øyne da vi gikk ut på fredag og ble veldig fornøyd med resultatet. Fikk til og med masse komplimenter for øynene mine, så dette kommer til å bli en slager på lørdagskveldene. Ellers var den naturlige looken også veldig fin.

Det siste som kom med meg hjem var en ny leppestift. Jeg begynte å bli litt lei av den lyserosa jeg hele tiden bruker, og tenkte det var på tide med en ny. Kjøpte fortsatt fra YSL og rouge volupte, men prøvde meg på en ny farge. Det å velge farge var forresten en umulig avgjørelse. Så mange fine å velge mellom. Endte tilslutt opp med en knall rosa farge, som samtidig ikke blir så knall på leppene om dere skjønner. Haha, for en rar setning. Uansett, er også veldig fornøyd med den nye fargen, og har byttet den helt ut med den gamle! Woho, forandring fryder.

Har dere noe av det samme?

11 kommentarer

Siste innlegg