answers.

Hei dere ♥ Er kanskje på tide å fortsette å svare på spørsmålsrunden jeg hadde for så mange måneder siden at det er flaut å innrømme hvor lenge det egentlig er. Hehe. Uansett, valgte ut en liten miks av spørsmål som jeg svarer på nå, og så tenkte jeg å svare på flere på video i løpet av uka eller noe. Vi får se hva jeg rekker før Le Paris! 

Hm, det varierer fra måned til måned. Noen ganger bruker jeg litt ekstra på reise, andre ganger sparer jeg og de fleste ganger bruker jeg litt for mye på shopping. Hehe. Uansett. Forrige måned brukte jeg 13.339 kroner hvor 4500 av de gikk med til reise, 2000 til fellesutgifter og resten på mat og shopping. Det er vel ikke så ille. Er det??

Hm, dette var et interessant spørsmål. Tror egentlig ikke jeg har tenkt så mye over det før. Eller nå skrøner jeg. Da jeg var mindre skrev jeg bestandig i skoledagbøkene til vennene mine at drømmeprinsen hadde lyst hår, var superkjekk og rik! Haha, lurer på hvor jeg fikk den ideen fra. Uansett, nå tror jeg ikke det finnes noe spesielt utseende jeg går etter. Den første kjæresten min hadde blondt hår, og den nåværende har brunt. Tror ikke det er hårfargen som gjelder, det er vel mer det indre som teller! Ellers så har både amerikanske og norske gutter fordeler og bakdeler, så jeg vil nok ikke velge en favoritt her heller. Det som jeg liker spesielt med amerikanske gutter (de jeg har møtt i alle fall) er høfligheten og at de kan være litt mer gentlemans. Ellers er norske gutter ganske kjekke da. Er dere ikke enig?

 

I begynnelsen var det helt forferdelig å komme tilbake til Norge. Jeg gruet meg som bare det å reise fra solfylte California, alle de nye vennene mine, den eksklusive shoppingen i San Francisco, stundene hvor jeg blogget for dere, alle reisene jeg hadde rundt omkring i USA. Det er ikke til å legge skjul på at jeg hadde the time of my life der nede. Så overgangen USA-Norge var rett og slett litt deprimerende i begynnelsen. Men så gikk tiden og jeg møtte Daniel. Han fikk meg til å like Norge igjen og savnet til USA ble mindre. Så begynte jeg å tenke slik at det er bare å reise tilbake. Ta et av semestrene i New York eller reise dit når jeg er ferdigutdannet. Mulighetene er mange, det er det jeg gjør det til som er avgjørende. For tiden trives jeg veldig godt sammen med kull 10, og er innstilt på at USA forblir feriedestinasjonen de nærmeste årene.

Om jeg bruker sminke hver dag. Hm, så og si. De eneste gangene jeg er sminkeløs er hvis jeg ikke skal gjøre noe den dagen slik at jeg kan gå hjemme å daffe, hvis jeg av en eller annen grunn er syk eller hvis det er sommer og jeg skal ligge ute i solen hele dagen. Det er sjelden vare at jeg viser meg uten sminke. Kanskje et uskyldig webcam bilde på bloggen, hjemme hos mor og far (og resten av familien forøvrig) og sammen med Daniel. Da han ikke legger merke til forskjellen har jeg sluttet å bry meg så mye. Hehe, men skal jeg på skolen, ut i Trondheim, på date eller ut og reise. Ja de fleste hverdagsligeting egentlig. Da er sminken på og frøkna fornøyd.

Ble dere noe klokere?

11 kommentarer

Siste innlegg