Søndagstema – inspirasjon

Yo søtinger, eller jo som Jan Eggum sa da han skulle synge Vinni’s Tomorrow. Haha, så sykt bra! Anyways, har dere hatt en fin søndag så langt? Jeg har lest til eksamen, øvd enda mer og den siste timen har jeg brukt på å måke snø sammen med naboen min siden mamma og pappa er på ferie i La Manga. Jeg trudde virkelig ikke jeg skulle bruke kvelden på å måke snø, men faktisk så var det ganske oppkvikkende å få litt frisk luft og tenke på noe annet enn denne eksamen. Tærne mine er kalde som istapper da, så tror resten av kvelden skal tilbringes under et ullteppe!

Uansett, greia med dette innlegget var å få ny input på hva jeg skal skrive om på søndagstemaene fremover. I dag har jeg ikke hatt tid til å tenke på noe annet enn skole, og lista mi med ideer har gått mot slutten. Har jo holdt på å skrive om ulike tema siden i høst. Så ikke rart jeg begynner å gå tom litt for ideer. Så det er her dere kommer inn. Legg igjen en kommentar om noe dere vil jeg skal skrive om på søndagstemaene fremover og så skal jeg klare å finne på noe fornuftig og spennende å skrive!

Har dere noen ønsker?

23 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Jeg synes bloggen din er veldig fin og du skriver mye interessant. Jeg har selv flyttet til Trondheim og går på skole her.
      Et litt random spørsmål her: jeg lurte på det vinglasset du kjøpte til bursdagen din, hvor i Trondheim ligger det vinhuset? Skulle veldig gjerne hatt tak i et sånt 🙂

    2. du kan skrive om hvordan du syns øyenbrynene bør nappes å tegnes og sånn 🙂
      eller du kan skrive om hva du syns om fake negler og fake hår osv…

    3. Du har skrevet om veldig mange bra temaer, elsker spesielt når du skriver om gutter (f.eks playere, innpåslitne gutter osv) Du kan jo skrive om det å bli voksen/eldre eller om alkohol foreksempel ! 🙂

    4. Hva med hvordan man kan slappe av? Hhah er ikke så flink til det… Elsker virkelig søndagstemaene dine 🙂 det er så artig å lese det du skriver:) du er veldig flink. Lykke til på eksamen!

    5. Hei! 🙂 Har lest bloggen din en god stund nå og har fått med meg at du går medisin. Jeg ønsker selv å studere medisin og lurer litt angående opptak og håper du kan svare?
      Jeg går 3. året på idrettslinja og har gode karakterer – dvs. et snitt på ca. 5. Jeg går som nevnt idrett og har derfor ikke tatt fysikk, s matte og kjemi men tenker å gjøre dette til neste år! Har du tips til hva jeg må gjøre videre for å komme inn på medisinstudiet? Tenker å søke på universitetet i Tromsø!
      mvh Karoline
      Ps! helst svar på mail!

    6. er litt usikker på om du har skrive om det før, men..alkohol kunne jo vore eit bre søndagstema:) ellers synst eg du har skrive om mange interessante tema før så eg kan ikkje komme på noke meir(?) 🙂

    7. Hadde virkelig trengt et innlegg om hvordan ha motivasjon til å øve til prøver/eksamen ! Sliter veldig med dette, så hadde blitt veldig glad om du lagde et innlegg om det 🙂

    8. Fint hvis du kunne skrive om tenårene og hva du var opptatt av da. Eller forventninger og håp? Stress? Et fag som du liker på medisin? Vennskap? Forbilder? 🙂

    9. – Mobbing
      – Beautytips
      – Hvilke fag du tok på vgs
      – Ditt forhold til alkohol, røyk og snus. Din mening om det
      – Din første kjæreste/kjærlighet
      – Dyrevern

    10. Elsker bloggen din, Hanna! Kan du ikke skrive om å være jomfru og hvordan det kan være ol. Eller sex generelt?

    11. Kjempebra blogg 🙂
      -medisinstudiet og hvile fag du anser som vikitge i fht. til studiet (vet du har en egen temaboks om medisinstudiet, men likevel) 😉
      -er medisinstudiet veldig utfordrende?
      -gutter (det er så morsomt når du skriver om det)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg