bobler og lesedag!

I dag er jeg stolt av meg selv som sto opp tidlig, kom meg på skolen og har øvd til eksamen med kollokviegruppa til tross for at det er søndag. Har både tatt fatt på undersøkelser og konsultasjon. Vet ikke hva jeg syns er “vanskeligst” jeg. Konsultasjonen er litt skummel siden den er så uforutsigbar. Vet aldri hvilken problemstilling jeg kan få. Mens på undersøkelsene er det så mange små detaljer å huske. Jaja, forhåpentligvis så vil alt dette komme naturlig om noen få år. Det er det som er litt irriterende med medisinstudiet. Man har lyst til å være verdensmester med en gang, men det går nok ikke. Øvelse gjør mester som det står i det ene konsultasjonshefte mitt! Nå skal jeg dra hjem en tur og forhåpentligvis få overtalt Oda til å stille opp som pasient. Kanskje jeg burde gå løs på naboene mine, hvis søsknene “svikter”. Hehe. Litt flaut å bare møte opp på døra og spørre om noen vil spille pasient, så vi får se hva det blir til. Gleder meg i alle fall masse til i kveld for da skal jeg bestille en weekendtur sammen med finingen min for å feire at eksamen er ferdig. Forteller dere mer om planene senere. Nå må jeg stikke for å rekke bussen, som den miljøbevisste jenta jeg er!

Ha en fin søndag sålenge! 

9 kommentarer

Siste innlegg