Laurdagskveld betyr kos!

Hvis dere hadde sett hvordan jeg så ut nå hadde dere vel fått et lite sjokk. Bustete hår, rosa ullsokker, superundertøy og pappas slitte t-skjorte. Haha, har pyntet meg litt da, for har glitter armbånd på håndleddet. Men det er laurdag og da har man lov til å være litt slaskete kledd når man bare skal være hjemme å lese uansett. Lillesøster kom hjem fra jobb i sted og vi har laget nachos! Har allerede rukket å fortelle henne alt for intime detaljer om livet mitt. Haha, når stemningen er god mellom oss klarer jeg aldri å slutte å snakke. Før kvelden er over vet hun vel alt som har skjedd i livet midt den siste tiden! Og så ler vi av alt det som skjedde i La Manga i fjor sommer. Masse dirty secrets der altså. Blir vel ikke noe bedre i år. La oss bare håpe at man slipper halvparten av dramaet vi opplevde i fjor. 

Nei, nå babler jeg bare her. Må avslutte innlegget og ta fatt på den gode middagen jeg har foran meg. Må prøve å lure Oda til å spille pasient etter på og. Denne laurdagen blir i alle fall kos!

Hva gjør dere denne laurdagen?

9 kommentarer

Siste innlegg