Bah, I’m kind of jealous!

Da jeg våknet i morges gikk jeg rett ned på Macen min for å sjekke blogg, facebook og mail. Er en “dårlig” rutine jeg har laget meg hvor jeg bare sitter og oppdaterer alt for å sjekke om noe spennende har skjedd. Haha, skulle virkelig funnet noe fornuftigere å bedrive morgentimene med, men siden gårsdagen gikk med til bare å lese kunne jeg vel unde meg selv litt “fri”. Anyway, greia var den at da jeg sjekket mailene min hadde jeg ørt-og-førti ubesvarte mailer fra en kompis som hadde et mål for dagen. Gjøre denne frøkna sjalu!

Det første jeg ser er dette.

Med titelen: prøv å gjett hvor jeg er på vei hen! Jeg grubler litt fram og tilbake og tenker at det må være en plass i California siden været er sånn nogenlunde godt og det er bilde av ei strand. Kjenner allerede de små grønne sjalusimonstrene begynner å krype så vidt fram. Så åpner jeg en ny mail og ser dette.

Baah, da er jeg ikke i tvil lenger. Solen skinner og mister Lotus Elise er på vei til Los Angelses for helgen. Han vet så godt at jeg sitter hjemme i kalde Norge, omringet av snø og leser til eksamen. Så sender han meg dette bilde og lurer på om jeg er blitt sjalu enda? Haha, jeg prøver å holde maska og late som ingenting. Så får jeg dette bilde servert i fanget og merker at jeg gjerne skulle byttet plass med han for helgen. Hvem trenger å lese til eksamen når man kan dra på The Oscars i selveste Hollywood? 

Bah, jeg liker ikke når noen prøver å gjøre meg sjalu. Jaja, jeg får bare plokke fram mine egne bilder fra Hollywood og drømme meg litt tilbake før alvoret begynner igjen.

Hvor hen i verden ville dere vært akkurat nå?

14 kommentarer
    1. Hollywood?Nei takk.Trives utmerket her på Sverresborg,hvor jeg har alt jeg trenger.Det er alltid morsomt med snø.I sted var det strålende sol også.

    2. Hei hanna! Jeg lurte på om du ville skrive ett innlegg om hva man kan/Bør oppleve i new York om sommeren?:-) jeg skal der med familien, og har fått i oppdrag og finne ut litt om hva vi kan gjøre, kan du komme med noen tips? Det kan være Søndagstemaet feks. Har letet i arkivet for å se om jeg fant noe, men så ingenting.
      Du er nydelig og en kjempe god blogger! Fast leser:-D

    3. Hei søta!
      Skal til LA til sommern og kunne trengt noen tips 🙂 Hva slags sted som er best, strand, utesteder og shopping? Hadde vært utrolig glad om du kunne svart meg på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg