godinger!

Det hjalp skikkelig på når jeg våknet klokken 10 i gårkveld og leste alle de koselige kommentarene dere hadde lagt igjen til meg. Gjorde i alle fall sånn at humøret steg et par hakk. Ble litt stressa over at jeg sov til klokka 10 da. Etter at jeg hadde skrevet innlegget skulle jeg bare slappe av litt i senga, og vips så hadde klokka blitt 10. Lurte litt på om jeg kom til å få til å sove gjennom natta, men heldigvis hadde jeg en kjæreste som også hadde tatt seg en alt for lang middagslur slik at han kunne holde meg med selskap til jeg ble trøtt igjen. Tror det er bra mamma har lagt til Daniel som fri familie-medlem. Ellers hadde telefonregninga sett “bittelitt” annerledes ut! Uansett, ville bare si at jeg setter pris på alle de gode kommentarene deres. Lurer litt på hva jeg skulle gjort uten dere ♥

// Før jeg dro på skolen i dag morges. Virker som håret mitt begynner å gå tilbake til sitt lyse seg. Mini color’en holdt ikke så lenge. Hehe, nå må jeg prøve å få i meg litt mat. Kjenner magen romle etter gårsdagens soving.

4 kommentarer

Siste innlegg