Sommeren nesten i boks!

Ah, i dag er en god dag! Fikk en telefon fra sykehuset i Stavanger, avdeling dialysen, i den siste forelesningen i dag. De vil tilby meg jobb i sommer og sender en avtale så snart som mulig! Ah, gjett om jeg er fornøyd! I begynnelsen var jeg litt skeptisk til om noen kom til å kontakte meg. Jeg er tross alt fra Trondheim, og kunne bare være i Stavanger i 5 uker i sommer. Pluss at jeg har ingen kontakter jeg kunne brife med. Men alt ordner seg for snille piker, og nå er snart sommeren i boks. Gleder meg til å tilbringe sommeren i vakre Stavanger. Blir noe annet enn Orkanger i alle fall. Og tror det blir kjempespennende å jobbe på et sykehus for en gangs skyld. Dessuten er dette siste sommeren farmor bor i huset sitt før hun flytter inn i en ny leilighet. Har så mange barndomsminner i det huset, at jeg bare må nyte den siste sommer der. Jeg og Oda som leker med byggeklosser, turning i farmor sin store hage og mate endene i Mosvannet med tørre brødbiter. Haha, memories ♥

Dessuten finner man jo den beste gutten (i følge meg) i Stavanger i sommer. Og jeg ville ikke hatt en hel sommer uten han! Nå mangler jeg bare å bestille ferietur før Stavanger og en tur til La Manga etter stavanger så er sommeren i boks!

Hva er deres plan for sommeren?

14 kommentarer

Siste innlegg