winners and a teddybear!

Da var det vel på tide å kåre vinneren av kjolekonkurransen, og det ble Linn J. Har kontaktet deg på mail, så kan du velge deg en valgfri kjole fra inlovewithfashion. Skulle forresten jeg også likt å gjøre når jeg tenker meg om. Har så lyst på den ene Chiffonkjolen deres med åpen rygg, men har lovet Daniel å klare meg uten nettshopping til eksamen er ferdig. Og da må jeg nesten bevise at jeg skal klare det! Venter på en pakke fra asos, og så er det slutt med nettshopping for en liten stund i alle fall. Kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg å finne på unnskyldninger. Sånn som at jeg f.eks får bursdagspenger av bestemor på søndag. De må vel være lov å bruke? Haha, ikke bra.


// New York i fjor sommer. Følte bare trangen for å legge det ut!

Valentinesgaven fra Daniel var forresten en kosebamse og et par fingervanter. Haha, han hater at jeg bruker votter med bare hull til tommelen hvis dere skjønner hva jeg mener. Så da kjøpte han fingervanter til meg. Jeg derimot elsker å bruke votter, så fingervantene vil nok dessverre bli lagt i skapet kjære Daniel.. Bamsen var søøt da, selv om jeg ikke er 2 år lengre. Haha, neida. Huff, nå må jeg nesten slutte før jeg sier noe jeg angrer på her.

Fikk dere noe til Valentine i år?

6 kommentarer
    1. Nina: Jeg skal sove med bamsen i natt, det for være bra nok 😉 hehe, neida. Men Daniel kjøpte et par helt vanlig tynne, svarte fingervanter for å tulle med meg. Siden han bestandig mobber meg for de store vintervottene mine. Derfor måtte jeg tulle tilbake hvis du skjønner 🙂

    2. Hahaha, ser hva du mener, jeg er VELDIG god på å nettshoppe under eksamensperioder.. Men du klarer det! 😉 Jeg har fingervanter, men passer best til vår/høst ellers blir det for kaldt..
      Selv fikk jeg roser, kort og sjokolade!
      Ta gjerne een titt på min blogg: http://www.beelectric.blogg.no
      Student som bor i Toronto og flytter til NYC om ett par år! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg