I can hear my heart beat

Kom akkurat hjem fra skolen etter en lang, men lærerik dag. Har tilbringt tiden på f-lab hvor jeg har øvd på undersøkelser og konsultasjon. Føler jeg har blitt en kløpper på å undersøke skulder etter at Hanne terpet meg i det. Palpere ledd og muskler og utføre aktive, passive og isometriske bevegelser. Yes sir! Ellers har jeg en Valentines gave fra Daniel som ligger på gulvet og venter på å bli åpnet, så vi får heller blogges senere når jeg er fokusert på noe annet enn gaveåpning! Haha, ikke bra!

Har dere lært noe i dag?

5 kommentarer
    1. Jeg har egentlig ikke lært noe.
      Vi skal dra til Cuba snart, neste uke faktisk. Og jeg har flyskrekk. Jeg ser i for meg alt det som kan sje. Har du noen tips til hvordan jeg kan glemme det? Eller gjøre det litt bedre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg