Da sier denne bloggeren godnatt!

Det er utrolig lenge siden jeg har lagt meg før klokken 10. Kan i alle fall ikke huske sist gang noe sånt skjedde. Men siden formen ikke er på topp er det vel bare å bite tennene sammen og sove seg frisk. Må i alle fall være i form på onsdag for da skal jeg på ELISA kurs og forhåpentligvis lære meg å ta blodprøve. Prøvde og overtale pappa til å være prøvekanin før jeg stikker en stakkars student i arma, men han har hittil klart å “vri” seg unna. Haha, who could blame him?


God natt da søtinger ♥ Jeg skal ha en sovedate med Edward Cullen. Bokstavelig talt. Min søte lillesøster har satt sin utstoppet Edward-papp-figur på soverommet mitt, så han passer på meg når jeg skal sove. #liker det!

7 kommentarer
    1. Hehe, tror jeg og skal gå til sengs snart.
      Men, jeg lurte på en ting. Kunne du skrive et innlegg om ditt “forhold” til snus og røyk? Just curious. Har liksom aldri “hørt” deg snakke om det.

    2. Haha, jeg prøver å bli syk til onsdagen for å slippe skitur med klassen. Liker ikke å så på ski, er redd for å dumme meg totalt ut. 🙂

    3. flink student! du klarer eksamen fint! 🙂 lykke til på forhånd 😀
      har du prøvd narkotika før? fint om du kunne blogge om det

    4. Hei! 🙂 Jeg vet du går medisin, men jeg lurte bare på om du skal bli allmennlege eller om du skal spesialisere deg innen noe senere? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg