What I got for my b-day

Tenkte å ta en liten pause fra lesingen (har kommet meg til refleksundersøkelsen nå) og blogge litt for dere. For nøyaktig en uke siden fylte jeg 22 år, men jeg har helt glemt å vise dere alt det fine jeg fikk fra mine nære og kjære. Selv om feiringen på søndag var litt opp og ned og humøret ikke helt på topp, ble kvelden “reddet” da jeg pakket opp de fine gavene som lå og ventet på meg.

Fra Mamma og pappa fikk jeg en iPhone 4S! Aah, de kunne ikke gitt meg noe bedre. Hihi. En ny telefon var absolutt nødvendig og jeg har lenge gått og siklet på den. Det er så moro å snakke til Siri eller ha internett og blogg 2 sekunder unna. I morges våknet jeg til en mail hvor det stod at to iPhonedeksler var på vei hjem til meg. Haha. Ganske random, men absolutt nødvendig!

Fra kompisen min i USA fikk jeg Louis Vuitton lommeboken jeg blogget om her forleden dag. Snakket med han her om dagen for å takke, og da kunne han fortelle meg at det var en special edition lommebok fra Las Vegas. Det skal jeg i alle fall ikke klage på.

Fra min kjære storebror fikk jeg en bølgetang. Dere som leser bloggen min fast har vel fått med dere at jeg har gått rundt som en “løve” på håret de siste dagene. Haha. Jeg syns bølgene ble utrolig kule da. Men man trenger litt tid til å venne seg på alt det volumet. 

 

Fra snilleste farmor fikk jeg penger til å kjøpe meg en Sherri Hill kjole! Ah, hun er så god. Må bare vente til 7. mars for da kommer den inn på lager igjen. Etter det er det ikke mye som skiller meg og denne nydeligheten her.


Fra Daniel fikk jeg bikini fra selveste Victorias Secret! Ah, jeg kunne ikke blitt mer glad! Han er så god atte. Gleder meg virkelig til sommeren kommer nå og jeg kan sprade rundt i denne herligheten her!


Fra jentene i klassen min fikk jeg spa for to på Britannia Hotel i Trondheim! Ah, gjett om jeg gleder meg til det da! Tror jeg skal dra dit rett etter muntligeksamen og bare nyte det at livet er herlig! Fikk også en glitter-eyeliner fra Make Up Store. Ah, selv om det ikke er så lenge siden vi ble kjent, virker det som de kjenner meg ganske godt! Og det liker jeg.

Gaven fra bestemor får jeg neste uke, og det samme gjelder vel med gaven fra tante. Liker det at det fortsatt er noen gaver der ute og venter på meg. hehe. Uansett, tusen takk for alle de fine gavene! ♥

10 kommentarer

Siste innlegg