Forandring fryder?

Har tatt meg en bitteliten pause i lesingen. Det er jo tross alt laurdagskveld og tenkte det var på tide å gi en liten livsgnist igjen. Uansett, må nesten lage et innlegg om alle de fine gavene jeg fikk til bursdagn min forrige uke. Men siden de fleste ligger hjemme på byåsen tenkte jeg å vente til i morgen. Da kan jeg heller vise dere hva jeg fikk til 9 årsdagen min. Haha, selv husker jeg ikke at jeg ønsket meg dette. Trodde jeg var en barbiedukke-jente til tusen, men tydeligvis ikke. Jeg hadde vel noen skjulte guttejente-sider som jeg selv ikke visste at jeg hadde.

For de som ikke ser hva det var jeg fikk så var det en skikkelig stooor bilbane. Haha, jeg likte vel tydeligvis å kjøre “bil” med gutta da jeg var mindre.

Nå må jeg nesten dra tilbake til lesingen igjen. Abdomenundersøkelse venter på meg før jeg kan ta kvelden.

Hva brukte dere å få til bursdag da dere var mindre?

6 kommentarer
    1. Haha.
      Jeg husker en gave jeg fikk da jeg var lita. Det var My Little Pony hus. Det ville jeg, broren min og søskenbarnet mitt leke med. Så ble jeg kjempe sur fordi at jeg ville være den peneste ponnien. Og jeg og søskenbarnet mitt tvang broren min til og spørre han jeg fikk den av om vi kunne leke med den. Haha. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg