Bilder fra den store dagen!

Vet jeg er litt sen, men dere som leser bloggen min fast vet at jeg har en tendens til å være litt sen med å legge ut innlegg som jeg lover at skal komme. Tror årsaken til det ligger i at jeg har så mye annet jeg skal ha gjort, at det er ikke enkelt å finne tid til å redigere bilder og sette sammen et innlegg som tar flere timer. Jeg er faktisk student på heltid og det tar opp mye av fritiden min. Pluss at jeg jobber i helgene og blogger på daglig basis. Er det rart jeg har hjertebank når jeg legger meg? Eller sovner på sofaen når fredagen kommer? Haha, uansett dette skulle ikke være et innlegg der jeg breier ut om hvor travelt jeg føler jeg har det. Tenkte jeg skulle vise dere bilder fra bursdagen. Vet ikke hvor mange av gjestene mine som vil havne på bloggen da. Så kan nok ikke legge ut alle sammen.


Kjolen min er fra Lipsy og man kan finne den her. Er utrolig glad for at den kom fram i posten tidsnok!

Først litt posing med champagne-flaska selv om Annette ikke likte at vi tok bildene ute i gangen. Det var ikke fin nok bakgrunn som hun sa. hehe. Jeg var bare redd for at jeg skulle treffe gjestene mine når champagnen sa popp, eller det fine speilet mitt i gangen.

Derfor la jeg og Annette en liten plan om at jeg skulle treffe denne karen. I all hast prøver jeg desperat å få poppe av korken, men flaska satt bom fast! Uansett hvor mye jeg prøvde, ville den ikke opp.

Daniel som var supersnill og gikk på butikken for å kjøpe brus som ingen drakk. Så får han den velkomsten når han kommer opp. Huff, jeg må bli litt snillere. hihi. 

Daniel derimot er snill, og hjalp meg med å få åpne den umulige flaska, og så kunne bursdagen begynne!

Her er jeg i full gang med å åpne gaven jeg fikk fra jentene i klassen min. Jeg ble utrolig glad for den! De er så snille mot meg ♥

 


// goingan!

Raymond, meg og bursdagsglasset. Raymond var så snill at han hadde kjøpt en liten bursdagsgave til meg og pakket den inn selv. Hihi, det var ikke verst. Fikk rosa kubbelys og rosa servietter.

Omsider tok vi turen ned til Vega hvor Annette hadde reservert bord til meg! Hadde aldri vært på Vega før, men må si jeg likte det jeg så. Snille bartendere har de også. hoho.


// Selv om jeg ikke vet hvem det er så det ut som de trivdes på bordet mitt!


// Tor Erik og lille meg!


// Man skal ikke klage på humøret i alle fall. 

Etter noen timers dansing og tjo og her var det på tide og dra hjem. Jeg var litt sørgmodig for at bursdagsfeiringen var over. Men det var et lite plaster på såret da jeg møtte Roar (og resten av guttene på Roan som jeg bestandig hang med i 7ende klasse og følte meg uber kul). De (nærmere bestemt Magnus) spanderte bursdagsnattmat til meg på Burger King og feiringen fortsatte en liten stund til! Whoho.

Hva syns dere om bildene?

10 kommentarer

Siste innlegg