Kjolekonkurranse!

Yo! Da var det på tide med en ny konkurranse siden dere er så herlige å leser bloggen min. Hadde det ikke vært for dere hadde jeg ikke fått lov til å gi bort så mye kule greier! Uansett, tenkte å lage en liten vri denne gangen å fortelle konkurransereglene via video. Man må jo prøve å variere litt, så man får litt “spenning” i lesingen! Heheh, en liten selvdigger snurt på begynnelsen da, hvor jeg viser fram den nye genseren jeg fikk fra inlovewithfashion.com. Samme side som holder konkurranse for dere!

(ps: tror det er noe feil med lyden! Haha, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener!)

Facebook siden til inlovewithfashion finner dere her. Facebook siden min finnes her. (De som allerede liker den fra før, får selvfølgelig også lov til å delta)

Vinner får som sagt velge seg en valgfri kjole fra inlovewithfashion som kan pryde starten på vårgarderoben. Jeg har fortiden lagt elsk på denne her.

Legg igjen en kommentar og fortell meg når du har deltatt ♥

 
80 kommentarer

Siste innlegg