Tid

Tiden er en rar ting. Sist jeg så på klokken viste den 21.02 og nå er den plutselig blitt halv 11? Skjønner ikke hvor tida har blitt av? Snakket med Annette og mamma på telefonen da, og nå ringte nettopp Daniel også. Haha, når skal jeg bli ferdig i kveld? Det lurer jeg litt på. Jaja, sov lenge i dag, så klarer vel å holde meg våken. Burde nesten gitt meg selv telefonforbud, for tiden går så alt for fort når man pjatter! Når man snakker om forbud. Shoppeforbud er noe annet jeg burde ha gitt meg selv. Gikk gjennom hvor mye penger jeg har brukt i januar og februar og det var ikke akkurat et syn for øyet.


// Liker dette bilde så godt. Jeg og Macen er i alle fall sammen i tykt og tynt. Nesten så jeg kan kalle oss samboere. Haha, og hull i strømpebuksa da. Det skulle mamma ha likt og sett!

Flere enn meg som syns tiden suser forbi?

11 kommentarer

Siste innlegg