Lesedag i sengen!

Da føler jeg det er på tide med en liten oppdatering igjen. Jeg har ikke beveget meg så langt siden sist gang vi bloggtes(?). Bortsett fra en liten frokostrunde og et iherdig forsøk på å prøve å dusje seg til energi har jeg holdt sengen. Hehe, jeg er ikke blitt ordentlig syk enda, men kjenner jeg begynner å brygge på noe, så da kan jeg like så greit tenke bedre føre var. Så får jeg satse på at B- og T-cellene mine har vært borte i dette fremmedlegemet som har invadert halsen min før, og det hele vil gå over før jeg rekker å bli syk. Antistoff, hukommelsesceller og det medfødte forsvaret er tingen! Hehe, litt immunologi hekta sa du? Men syns faktisk det er ganske spennende. Vibeke Videm klarer å gjøre det ganske så interessant med alle de forklarende eksemplene sine.


// Her var jeg også dårlig form. Men kanskje på en litt annen måte. Haha.

Uansett, nå føler jeg at jeg har skrevet meg helt bort. Pointet var å fortelle at jeg nå har vært flink og satt opp en leseplan for muntligeksamen som begynner å nærme seg. I første omgang har jeg satt opp en 2 ukersplan, så får man se hvordan jeg legger det opp de siste ukene. Er så greit å ha en plan å følge. Jeg får i alle fall gjort unna studeringen mye mer effektivt da. Noe som minner meg på om at på søndag så kommer det et søndagstema om studieteknikk som så mange har ønsket seg! Whoho, her er dagens plan:


Ellers så må jeg lese til PBL og prøve å planlegge ferdig sommeren. Har plutselig fått den ideen om at jeg ikke skal jobbe hjemme på Orkanger i sommer, men heller prøve noe nytt. Så nå må jeg skrive CV og sende inn jobbsøknad til ulike sykehus. Kanskje ikke så vanskelig å gjette hvor jeg helst vil få jobb i sommer. Hehe. Ah, sommer. Gleder meg sånn! ♥

Hva er planen deres for i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg