Louis Vuitton birthday gift!

Ut av overskriften kan dere vel tenke dere til at jeg er en stykk lykkelig jente akkurat nå. Da jeg kom hjem til leiligheten min lå det i postkassen en hvit, stor konvolutt fra USA med mitt navn utenpå, og jeg kjente det begynte å krible i systemet bare med tanke på hva det kunne være. Hehe, nesten så jeg ikke ville åpne gaven. Har gått og gledet meg sånn helt siden den dagen jeg fikk den mailen og nå hadde bursdagsgaven endelig kommet. Nå er det ikke noe mer intens sjekking av postkassen og killer looks til stakkars postmenn jeg møter på gaten. Nesten litt trist å tenke på. Jaja, venter enda på to julegaver jeg ikke har fått så postgleden er ikke helt over enda.

Uansett, her er gaven.

Og inne i der lå det en Louis Vuitton pengebok! Nå kan jeg bære pengene mine med stil. Og jeg liker det! Må prøve å finne en plass til den på LV-veggen min. Begynner å få starten på en liten samling nå. Ah, LV-lykke ♥

Hva syns dere?

13 kommentarer

Siste innlegg