Back to normal

Da har jeg akkurat sendt hjem Daniel til Stavanger og alt er tilbake til normalen. Det er litt trist å tenke på at denne helgen har gått så utrolig fort. Nå er det ingenting å glede seg til lengre, bare en stykk eksamen å fokusere på. Eller, gleder meg til en viss bursdagsgave som kommer i posten denne uken. Hehe, uansett. Tenkte å poste bilder fra bursdagsfeiringen, gaver og bilder fra fredag imorgen. Nå må jeg bruke resten av kvelden på å gjøre PBL, rydde i leiligheten, svare alle de 234 bursdagshilsene jeg fikk på facebook og sippe over at jeg er alene igjen. Hater å være alene.

10 kommentarer
    1. Hei Hanna! 🙂
      Gratulerer så mye med dagen som har vært, håper du hadde en strålende feiring 🙂
      Og forresten.. Du kler den nye hårfargen såå mye bedre!! Har ikke ord, du får en MYE finere glød av den fargen, just sayin’ 🙂
      Ooog en annen ting.. Kan du ikke lage et lite innlegg om Daniel? 🙂

    2. Sarah:

      aw, tusen takk frøken 😀 Feiringen på lørdag var kjempegøy! På søndag var litt frem og tilbake.

      så bra at du liker den nye hårfargen. Jeg syns enda at den er litt uvant. hihi 🙂

      Hadde tenkt å skrive et innlegg om han på en “viss” dag neste uke. Men så fikk jeg beskjed i sted om at han ikke ville være med på bloggen min lengre. Så da blir det dessverre ikke noe innlegg om han alikvel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg