One happy birthday girl!


// Sveinung hadde bursdag i går, så han må nesten få litt oppmerksomhet han også! hoho.

Uansett, jeg kan ikke tro at nå har jeg blitt 22 år! Føler jeg har snakket så sykt mye om det på bloggen i det siste, og nå er dagen “endelig” kommet. Hadde en helt amazing bursdagsfeiring i går kveld! Oppdaterer dere med bilder og litt snadder når jeg har fått bildene fra Annette. Nå har jeg en stykk leilighet som trenger ekstrem-opprydding! Det er rart hvor mange champagneglass og kakesmuler 15 stykk klarer å forbruke. Eller det rare er vel hvordan jeg fikk plass til alle sammen. hihi, men superkoselig, det var det!

Nå venter jeg bare på å bli hentet av pappa, så det kan bli bursdagssang og gaveåpning hjemme på Orkanger. Det blir stas ♥ Snakkes litt senere utover dagen fininger.

28 kommentarer

Siste innlegg