Trangt om plassen!

Prøvde å rydde litt i klesskapet mitt i sted for å rydde plass til jakkene til gjestene mine på lørdag. Jeg tror jeg gjorde “ren” 15 kleshengere og la bort noen boblejakker, og likevel er det trangt om plassen! Haha, ikke et bra tegn.


// Dette er bare halveskapet. Resten består av hyller hvor buksene mine, topper, votter og luer ligger!

Når jeg først var i gang med å ta bilde av skyvedørsskapet tenkte jeg at jeg like så greit kunne vise dere hele gangen min. Det er “yndlingssrommet” i leiligheten. I alle fall der jeg bruker mest tid om morgenen. Da sitter jeg på de varme flisene mine og gjør meg presentabel for omverdenen.


// Det er virkelig sko over alt hjemme hos meg. Tror jeg har 16 par på bare på utstilling! 


// Måtte ta med et bilde av LV-veggen og Valentinesgaven til Daniel! hihi, håper han blir fornøyd.


// Skal ikke jeg drikke vin med stil på lørdag, så vet ikke jeg! Kjøpte det i går på vinhuset i Trondheim.

Er det trangt om plassen i klesskapet deres?

14 kommentarer

Siste innlegg