blodbad!

Hva i all verden er det jeg driver på med. Ahh, scarytime!

18 kommentarer
    1. Åhh, spent! Kommer til å trykke “oppdater” på bloggen din resten av kvelden 😀 Jeg er ganske lik deg når det gjelder øyefarge, hudfarge og hårfarge… og vurderer selv å farge håret mørkere.
      Gleder meg til å se resultatet!

    2. Garantert håret til Oda dette ja! Eller hvertfall håper jeg nesten det, for du er så utrolig vakker med det blonde lange håret, og jeg ville aldri gjort noe som helst med det!! 🙂

    3. Det første jeg tenkte at du har håret fult av ketsjup!! Det høres veldig rart ut, men det hjelper faktisk mot gulskjær i håret, utrolig men sant! 🙂 Men du farger kanskje håret til søsteren din?

    4. Hei 🙂
      Kan du være så snill å svare på et spørsmål.
      Jeg har kjøpt noen Jeffery Campbell sko fra USA som jeg fikk tilsendt i posten, så passet de selvfølgelig ikke 🙁
      Vet du hvordan det er med retur og slikt ? Har jo betalt toll og det også, vet du om det bare går ann å bytte på str å ikke få tilbakebetalt toll eller betale toll på det nye paret ?
      Første gang jeg har gjort dette så har ikke peiling! nettsiden jeg bestilte fra er solestruck.com!
      HÅPER PÅ SVAR GANSKE FORT 🙂
      TUSEN TAKK!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg