Working 7 to 3!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en lang arbeidsdag. Tror ikke kroppen min er laget for å jobbe 8 timer i strekk når man må stå opp klokken 6. I need my beautysleep. Haha. Blir ikke bedre av at en beruset Daniel driver og ringer sent på natten heller. Selv om sistnevnte er ganske koselig. Var uansett hyggelig å være på jobb. Er så koselig å snakke med alle de eldre damene og høre på historier fra gamle dager. Nå skal jeg ta en velfortjent helg som varer til tirsdag. Man snur litt om på dagene når man er student. Fritiden skal jeg bruke på å pugge undersøkelser og slappe av hjemme. Så hvis noen stiller seg frivillig som pasient, just let me know!


Har dere gjort noe spennende i helga?

4 kommentarer
    1. Hei!:)
      – Kan søndagstemaet var “studieteknikk” :)) så er du en reddende engel for mange <3
      - Og hvor får du så masse penger fra, at du har til overs, jeg har hørt at studenter så vidt har råd til å bo for seg selv?
      klem

    2. Jeg startet helga med å dra til Trondheim på shopping med venninna mi 🙂 Vi hadde det sykt koselig og dro senere på både resturang og kino da vi kom hjem! Ellers så har jeg bare slappet av!

    3. Ja, helt enig i den. Hadde vært utrolig bra om du kunne tipse om studieteknikk.
      Jobber du på gamlehjem?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg