drømmeantrekk for bursdagen!

Jeg surfet litt rundt på forskjellige nettbutikker i går kveld og fant det perfekte antrekket for bursdagen min neste uke. Egentlig hadde jeg tenkt å bruke Sherri Hill-kjolen jeg tenkte å bestille for litt siden, men siden den ikke vil komme fram før i midten av februar måtte jeg finne på noe annet lurt. Det endte derfor opp med at jeg forelsket meg i denne lipsykjolen. Den er så fin at det kribler i fingrene etter å bruke visakortet. Dessuten tror jeg den er godkjent til å brukes ute en kald februarnatt. Eller hva tror dere?

// Kjolen er herfra, skoene finner dere her og jakken her.

Det store spørsmålet er derfor. Skal jeg kjøpe denne kjolen (koster 1195)? Skal jeg bruke noe jeg har fra før? Eller skal jeg finne en annen kjole? Trenger alle gode råd jeg kan få. Må uansett bestille snart sånn at det kommer fram i tide.

14 kommentarer

Siste innlegg