Bilder fra Åre

Har vært litt sen med å legge ut bildene fra Åre fordi jeg ville ha godkjenning fra personene på bildet før jeg la dem ut. Selv om ikke alle sammen vil havne på denne rosabloggen, så har jeg noen bilder jeg kan dele med dere. Åre var uansett kjempegøy. Jeg bodde på hytte med 5 andre jenter i klassen min, og vi hadde det utrolig koselig. Rolig kveld på torsdagen, og litt mer fart og spenning de to resterende dagene. Møtte utrolig mange kjentfolk, og til og med blogglesere. Hvem skulle tro det? Er uansett utrolig hyggelig når noen kommer opp og sier at de setter pris på bloggen min. Det varmer et lite pike hjerte.


// Da jeg var alene i hytta på fredags formiddag. Med brudd i foten er det vanskelig å gå på ski.


// Magnus og meg! Han var den første personen jeg snakket til på mitt nye kull!


// Fadderbarnet mitt Camilla og meg med apple martinien min.


// Det obligatoriske bloggposeringsbildet!


// Søteste Oda og meg. Får så lyst å farge håret mitt brunt når jeg er med henne!


// Ut på en liten lørdagstur


// Hvor det plutselig begynte å snø. Haha, liker det.


// Ute på Bygget på lørdagskvelden. Jeg har for første gang på lenge tatt på meg høye hæler!


// Ble kjent med en brannmann som hadde en kompis som jobbet sammen med eller kjente en Orkdaling. Hoho, kommer ikke helt på hvordan det hele hang sammen.


Jenta til venstre leste visst bloggen min, og Elisabeth, det var utrolig koselig å prate med deg! ♥

Hva syns dere om bildene?

17 kommentarer

Siste innlegg