Panneskuespiller!

Haha, jeg dør! Eller, jeg ler i alle fall så mye at jeg ikke får til å puste. Er sånn at jeg må gjemme meg fra skypekameraet sånn at Daniel ikke kan se alle de rare grimasene som kommer ut av meg nå! Huff, ikke bra. Uansett, greia er at jeg var så “snill” og filmet skypesamtalen vår i går, uten at D visste noe om det. Han prøvde å muntre meg opp, for av en eller annen grunn som jeg ikke vil nevne på bloggen, så var jeg lei meg i går. Da er det virkelig godt å ha Daniel for han har jammen meg et talent til å få meg til å le. Og, det er det ikke mange som klarer. Så jeg er virkelig glad for at jeg har Daniel. Nå har jeg uansett fortalt han hva jeg har gjort, og fått tillatelse til å poste en liten snurt her på bloggen.

Jeg liker måten vi snakker sammen på, på skype altså. Det er hele tiden kveldens høydepunkt.

Flere enn meg som syns det var morsomt?

5 kommentarer

Siste innlegg