Bildemix

Siden jeg ikke har noe spennende å dele om livet mitt akkurat nå, bortsett fra at jeg gleder meg til å hente pakken min fra asos i morgen. Og, så kan Sjur fortelle meg at han ripper inn en barnefilm hvor jeg skriker for jeg ikke får lov til å sutte på paraplyen jeg så gjerne ville smake på. Haha, hørt på makan. Uansett, siden jeg ikke har noe spennende å dele, bortsett fra det jeg nettopp delte, tenkte jeg å dele noen bilder jeg er ganske sikker på at jeg ikke har delt før. Hehe, her ble det en del om deling. Så da må jeg vel nesten komme i gang å dele disse bildene. Men før bildene kommer kan jeg dele at nå (eller på barnefilmen Sjur ripper inn) stapper jeg inn lo-dotter i munnen og hikker så jeg begynner å riste!


// På flyet på vei til Las Vegas. Dette er helt klart det kuleste flyet jeg noen gang har tatt.


// Virgin America er sweet. Blir ikke mer partyfaktor på fly enn dette.


// Jenny og meg i Disney Land California. Haha, kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er god til å kjøre radiobil!


// Nettopp ankommet solfylte Orlando, april 2011!


// Harry Potter Land i fjor vår. En av de bedre fornøyelsesparkene jeg har vært i!


// Alle frokoster skulle vært som denne!


// Las Vegas i februar i fjor. Minutter etter fylte jeg 21. Whoho!


// Utenfor en restaurant i Orange County. Husker ikke navnet, men maten var i alle fall god!


// Stranddag i San Francisco med Rafael. En av de koseligste dagene på lenge!


// Før White Party i August i fjor. Savner sommeren!


// Crazyness i Milano i fjor høst! Haha, digger energien i bildet!


// Ordner meg før første date med Daniel. Hihi ♥


// Selvdiggeri i La Manga 2011.

Hvilket bilde likte du best?

12 kommentarer

Siste innlegg