Svar på spørsmål – USA

Hey, hey, hallo! Tenkte å titte innom for å poste en liten film jeg laget før helgen. Mange som har spurt om når svarene fra spørsmålsrunden kommer, og jeg er superflink til å utsette det hele. Derfor måtte jeg sette foten ned på onsdag, og begynne å filme inn noen svar. For at det ikke skal bli så alt for langt, svarte jeg i første omgang på noen spørsmål om USA. Resten kommer etterhvert. Men er så mange spørsmål å svare på at man ikke helt vet hvor man skal begynne. Dessuten føles det ikke helt rett å sitte å snakke til seg selv foran et kamera. Takk og lov for at jeg har vendt meg til kamerastemmen min. Tror jeg har blitt immun etter all allmennpraksisfilming der man hører på seg selv snakke. 

By the way, videofy.me hadde bestemt seg for å lage et skikkelig “sexy” stillbilde av meg. Skjønner ikke hvorfor det blir sånn rare grimaser hver gang jeg legger ut en film. Og, så snakker jeg utrolig fort! Haha, hadde veldig dårlig tid på onsdag skjønner dere. For måtte rekke å ringe Daniel før han havnet i drømmeland. Jaja, det er da i alle fall en start.

 

7 kommentarer
    1. du ser jo helt retard ut når du tydelig sitter å ser på deg selv framfor å se inn i selve kamera. ser jo ut som du skjeler sykt mye særlig når du smiler helt på slutten. plz se inn i kamera neste gang istedefor å se på deg selv, bare et tips 🙂 Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg