Darkness

Det er mørkt når jeg står opp og går til skolen, og det er mørkt når jeg er ferdig og skal hjem. Hvor har det blitt av dagslyset? For min del så kunne det vært kveld hele dagen. Mister nesten litt begrepet tid, annet enn når vekkerklokka ringer og forteller meg at nå Hanna, nå må du stå opp. I dag dere, så trykket jeg på slumre 6-7 ganger, helt til vekkerklokka fortalte meg at nå får du ikke lov til å trykke slumre noe mer. Haha, har dere hørt på makan? Jaja, jeg kom meg da omsider opp og ut og tidsnok til å rekke forelesning på skolen og allmennpraksis senere på dagen. Jeg er bestandig så godt humør når jeg kommer hjem fra allmennpraksis. Sitter om regel igjen med en mestringsfølelse om at jeg har kontroll på det å snakke med pasienter. I alle fall nok kontroll til å stå på eksamen forhåpentligvis. Må bare bli flinkere til å huske på å spørre om naturlige funksjoner (søvn, matlyst, vannlating). De går fort i glemmeboka.

Anyways, nå skal jeg pakke til Åre og forhåndskrive noen innlegg til helga. Tviler sterkt på at det er internett i hytta der vi skal bo, så jeg får finne meg noen som kan logge inn på bloggen og holde dere oppdatert.

Er dere lei av de mørke januardagene?

6 kommentarer
    1. Kan du ikke legge ut bilder av leiligheten din? 🙂
      Og når skal du legge ut svarene på spørsmålsrunden? (ikke for å mase altså)
      elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg