“Æ vil, æ vil, æ vil!”

Haha, for en givende overskrift! Men følte den passet ganske bra til den filmen jeg skal poste om noen få strakser, så derfor endte jeg på den. Vet ikke hvorfor jeg poster filmen, for den gir ikke så mye mening. Men syns den forklarer litt hvordan forholdet til meg og Daniel er. Jeg vil ha, mens han prøver å lære meg at jeg ikke bestandig kan få. Er så morro å se på alt dere rare Daniel og Sjur prøver å gjøre for å få meg til å slutte! Eller når Daniel sier at “The life of Hanna. Through a video camera!” Haha, det siste har han så rett i. Jeg er frøken alt-skal-havne-på-bloggen-hvis-ikke-blir-jeg-sur! Filmen går forresten ut på at jeg prøver å få Daniel til å si noe, men han nekter å si det foran et kamera! Haha, det er ikke enkelt å få viljen sin bestandig. Kanskje like så greit at noen setter meg på plass!

Hva gjør dere for å få viljen deres?
28 kommentarer

Siste innlegg