Update!

Tenkte nesten jeg måtte stikke innom bloggen for å fortelle at jeg lever! Regner med de fleste skjønner at bloggen ikke er første prioritet når Daniel en sjelden gang kommer på besøk. Hehe. Nå har vi nettopp vært på en lang kjøretur i “skogen” og det var ingen lett sak. Veiene i Orkdal er så humpete, føler jeg skal skli ut av veien når som helst. Heldigvis har jeg vett nok til å senke farten, selv om jeg ikke tror alle bilene bak meg likte det så godt. Koselig å kjøre var det uansett. Beste som fins det å sitte i en varm bil, det er mørkt ute, musikk i bakgrunnen og bare prate. Nå skal vi lage oss en veldig sen middag, og så se twilight – New Moon. Deretter tenkte vi å gå en tur i snøen. Jeg vet om en fyr som fortjener en snøball i nakken!

Hva skal dere ikveld?

6 kommentarer
    1. Hei! Fant nettopp bloggen din, og må sei eg liker den veldig! Blei kjempeglad når eg så at du har budd i San Fransisco, for dit skal eg i april. Har du noen tips eller ting eg berre må få med meg? Korleis er utelivet der? Shoppingen? Skal egentlig til Seattle, men har planlagt road trip til San Fransisco, so skal bli der i 3-4 dager og vil få med meg mest mulig! Skal leite litt i arkivet ditt no og sjå kva eg finner, men hadde vore flott om du hadde noen forslag og komme med? 🙂 xx Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg