Amper i dusjen!

Syns det var så fengende overskriftt, og så er den jo for så vidt sann. Kom nettopp ut av dusjen og er moderat grad amper. Lurer på om det er en av bieffektene til hepatitt-vaksinen, for skjønner ikke hvorfor jeg plutselig skulle bli så amper i de sene nattetimer. Og nei, jeg skal ikke ha perioden om noen dager. Det går fint ann for jenter å bli sure uten at den pille-frie-uka banker på døra! (Shocker!) Haha, neida. Joda. Men uansett, syns synd på personen som ikke ville ta sympati med meg, det er jo han det går ut over!

Nå har jeg vel dekket amperheten godt nok i dette meningsløse innlegget. Må vel legge ut et bilde av dusjen min og, slik at vi får tatt igjen for dusjdelen som jeg så fint har “ignorert” til nå. 

Nå skal jeg pakke meg inn i den rosa Victoria’s Secret-morgenkåpen som henger der!

Såå.. Natta da, fininger! ♥

7 kommentarer

Siste innlegg