Natten er til for å blogge!

Jeg vet ikke hvorfor, men de fleste lange blogginnleggene jeg skriver blir produsert på natten. Når alle andre ligger og sover sitter jeg her for meg selv og ler av alt det rare jeg kommer på å skrive. Denne natten ble brukt på å skrive et innlegg om cheesy måter jeg har blitt sjekket opp på i løpet av 2011. Haha, her er en liten smakebit.


Haha, dere skjønner kanskje ikke så mye enda. But it will all make sense in the morning! I promise.

Nå er det nattatid for små Hanna’er. Burde vel egentlig lagt meg for lenge siden, som normale folk!

God natt da vel! ♥

3 kommentarer
    1. Gleder meg til å se! 🙂
      SV: Sammentreff, hihi!
      – Og ja, grove knekkebrød med leverpostei er kjempegodt, så skjønner godt at du savna det. Godt å komme tilbake til norsk mat, kan jeg tenke meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg