Den hvite vinterkåpen!

Det har vært utrolig mange som har spurt etter den hvite vinterkåpen jeg fikk av Annette i julegave. Jeg vet ikke hvor jakken er fra, annet enn at den er kjøpt på nettet. Er kanskje litt frekt av meg å spørre etter link, siden det tross alt var en julegave. Men for å tilfredstille alle dere som har spurt etter jakken kan jeg gi dere mailen til Annette, så kan dere spørre henne. Hun kan gi dere link, og så blir alle fornøyde. Edit: Annette sa at man kan kjøpe jakken på Ebay, mye billigere enn der hun kjøpte den. Finner link til kåpen her. Jakken min er i medium. Ganske små i størrelsene.



//
Haha, jeg liker at skoene mine har reflekser!

Liker også at Daniel spurte Annette om hva yndlingsmaten min var fornoe, slik at han kunne overraske meg med middag. Hihi ♥

14 kommentarer

Siste innlegg