Beauty sleep!

Da har jeg våknet opp fra den lille skjønnhetssøvnen min. Ikke akkurat nå altså, har faktisk brukt de tre siste timene på å lese. Og så stekte farmor poterer så nå har jeg klart å forspise meg på det også. Ikke bra, men er kanskje bedre enn pizzaen Daniel serverer meg. Føler ikke det blir mer typisk enn pizza og gutter. No effence til dere ikke-spisende-pizza-gutter der ute. Anyways, nå venter jeg bare på at Daniel skal komme å hente meg og så må vi prøve å få gjort noe fornuftig ut av dagen. Er bare tre dager igjen, og så er jeg tilbake i Trøndelag og juleferien er over. Må innrømme at jeg gruer meg litt. Er ikke helt klar til å gi slipp på ferien enda. Men jeg har på følelsen av at  2012 kommer til å bli et utrolig bra år, så er vel bare å komme igang!

Har dere noen planer for 2012?

12 kommentarer

Siste innlegg