Come away with me


 
Utenfor hos farmor og poser med den nye veska mi! Daniel er litt motvillig til å ta bilder av meg, men jeg klarer til slutt og overtale han. Det er rart med det hvordan jeg kan stille meg opp og smile hvor enn jeg er, og ikke bry meg om andre ser på, og bare ta masse bilder. Det er nesten så man blir imun mot public humiliation når man er blogger. Haha, men jeg liker det. 

I sted prøvde jeg og overtale Daniel til å se Titanic med meg, men han ville ikke. Hørt noe så uhørt? Så nå sitter han og ser Sherlock Holmes, mens jeg blogger. Må vel joine han i soffaen snart, trenger sårt litt kos nå!

Hva skal dere ikveld?

6 kommentarer
    1. Jeg får besøk av kusinene mine fra Trysil som skal være hos oss hele helgen! Gleder meg, for jeg ser de ganske sjelden.. Kos deg masse mens du er i Stavanger! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg