At the airport!

Jeg kjenner at jeg begynner å få litt reisefeber nå. Flyet mitt går om 40 minutter og det er mørkt og isete ute. Gleder meg uansett til å ankomme Stavanger. Skal bli godt å komme bort fra Trøndelag for en stund. I dag har jeg brukt hele dagen på å lete etter gode sko. Så nå har jeg byttet ut de høye hælene med joggesko fra Ecco. Haha, forskjell sa du. Dette er faktisk den første gangen jeg er ute og reiser og det ikke er et par high heels i kofferten min. Føler meg nesten litt naken! Men det er vel bare bra for meg!

Forresten, når jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen i sted så begynte det å pipe. Så kommer det en mann mot meg og spør om jeg har extension. Ja, svarer jeg. Og så begynner han å spørre om det var keratinfester eller clip ons. Haha, jeg må si han hadde peiling. Ikke det at jeg tror jeg kan skade noen med håret mitt. Det verste jeg kan gjøre er vel å kile noen! Men det er jo bare godt.


Ønsk meg god tur da!

12 kommentarer

Siste innlegg