This make me happy!

…For en liten stund i alle fall! Er vel på tide å vise dere de tre fineste gavene jeg fikk til jul. Materialistisk-lykke som forhåpentligvis varer året ut og litt til. Julen skal ikke handle om dyre gaver kjøpepress, men samhold og familien. Faktisk så var ikke gaveutdelingen julaftens høydepunkt, men alle de små tingene som skjedde i løpet av dagen. Som foreksempel å vinne mandelen i grøten, høre på bestemor fortelle historier fra gamle dager eller se tre nøtter til askepott med Oda. Men, det er ikke til å stikke under en stol at jeg ble utrolig glad for disse tre gavene…

Fikk MacBook Pro av Oda, mamma og pappa! Har allerede blitt utrolig glad i den nye Macen min. Vi to skal i alle fall bli bestevenner i løpet av året. Gleder meg til å utforske alle programmene og endelig ha god plass til å lagre alle de tusen bildene jeg tar!


// Den er så fiin!

Gave nummer to er fra min kjære storebror! Han (eller meg selv) kjøpte de kuleste skoene jeg noen gang har sett. Skoene er fra Kurt Geiger og jeg kan nesten ikke vente med å ta av meg gipsen (skrev innlegget før gipsen ble tatt av) og at snøen skal forsvinne så jeg kan begynne å bruke disse nydelighetene!


// Skolykke ♥

Den neste gaven er den jeg ble aller mest fornøyd med! Min kjære farmor er så snill at det neste ikke skulle vært lov! Si hallo til min nye Mulberry Bayswater. Den skal bli godt brukt i løpet av året! 

Hvilken gave likte dere best?

18 kommentarer

Siste innlegg