Bildedryss og gaver!

Tenkte å legge ut noen bilder fra julaften og dele noen av gavene jeg fikk til jul. Yndlingsgavene kommer senere når jeg har fått tatt bilde av den ene tingen!


// Bestemor og meg! Hun tar seg godt ut til å være snart 94 år!


Jeg fikk mandelen i grøten og vant en kinobillett og en pose med sjokolade!


// Juletreet vårt lukter så godt! Hoho.


// Julenissen kom på besøk og hadde med seg en stor sekk med gaver!


Denne gaven fikk jeg av nissefar først…


…Til slutt ble haugen med gaver så stor at jeg nesten forsvant! Haha.


// Den nye kjolen min fra Hot Miami Styles. Digger den!


// Denne hvite vinterkåpen fikk jeg av bestevenn til jul! Passer perfekt til å ha utenpå kjoler nå i jula!


// Av bestemor fikk jeg gossip girl, House, sko og løsnegler!


// Belte og leggvarmere fra tante, onkel og Kirsti


// Sett fra Bodyshop fra Borghild. Passet midt i blinken at lukten var kokos!

 
// Telysholdere fra søskenbarnet mitt og kjæresten.


// Klokke fra Daniel! Ble kjempeglad når jeg åpnet denne gaven! hihi.

Slengkyss til alle de snille jeg fikk julegave av!

Fikk dere alt dere ønsket dere til jul?

17 kommentarer

Siste innlegg