Natterangleren!

Huffameg. Klokken er snart 6 og jeg har enda ikke kommet meg i seng. Lurer virkelig på hvordan morgendagen skal bli. Kjenner allerede at dette ikke er bra for kropp og sjel. Og foten stakkars den er sliten av å ikke ligge høyt på strå. Hadde uansett en utrolig bra kveld ute, til tross for krykker. Forteller mer om hvordan det var å gå ut med gips og krykker i morgen. Føler jeg har gjort noen observasjoner som jeg må dele med dere.

Møtte forresten en kjempesøt jente på forspill i kveld, som sa at hun likte søndagstemaene mine. Det første jeg skal gjøre når jeg står opp imorgen er å poste det søndagstemaet som jeg hadde forhåndskrevet for i dag. Skrev om oppmerksomhet, og tror det ble ganske så morosamt. Fått dosen min med oppmerksomhet i kveld, så nå kan jeg legge meg med godt humør!


// Natterangleren med rosa gips og bestevenn til storebror ved min side. Koos!

God natt da fininger!

5 kommentarer

Siste innlegg