I dag liker jeg posten!

Hver eneste dag de to siste ukene har jeg mast på de andre om å gå å hente posten. Jeg ventet nemlig på 14 ulike pakker, og ble helt gal av at de aldri kom. Pappa fikk pakker fra amazon, Oda og Sjur fikk fra Amerika og til og med mamma fikk en para jumper i posten. Men skulle postmannen være snill mot meg? Eh, nei. Følte meg nesten litt glemt av når de andre fikk pakkene sine og ikke jeg! Men i dag derimot! I dag var det andre boller. Jeg fikk hele 6 pakker i posten! Og da kunne de andre bare stå å se misunnelig ut. Det var som en liten julaften, bokstavlig talt!

Den ene pakken hadde jeg virkelig ikke forventet at jeg skulle få. I går tok jeg og sendte mail til nettstedet hvor jeg kjøpte gaven og da sa de til meg at jeg kom ikke til å få den før i januar neste år. For de hadde ikke mottat varen fra levrandøren, så de hadde ikke sendt den ut til meg! Klokken 8 i dag våkner jeg av en hentemelding fra posten hvor det sto at jeg måtte komme å hente pakken fra det nettstedet jeg kontaktet i går! Haha, gjett om jeg måtte gni meg i øynene et par tusen ganger for å se at det virkelig var sant. Hvordan går det an liksom? Jaja, glad ble jeg i alle fall fordi det betyr at Borghild får julegaven sin i rett tid!


// Ah, iMac-bling!

Det som dumpet ned i postkassen min i dag var to kjoler som jeg skal bruke i jula! Ah, kjoleglede ♥ Julegavene mine fra Daniel, et ark med glittersteiner slik at jeg kan pynte Macen min til jul, julegaven til Borghild og en liten en til meg og helt til slutt en almanakk fra personligalmanakk.com. Sistnevnte var noe av det søteste jeg har sett på lenge. Nå skal jeg virkelig klare å holde orden på sakene i 2012!


// Frøken selvdigger 2012!

Ble ikke almanakken og Macen min fin?

10 kommentarer

Siste innlegg