Mitt flaueste øyeblikk!

Fortsetter med å svare på spørsmålsrunden jeg, og i dag tenkte jeg å besvare dette spørsmålet. Haha, God forbid!


Jeg strevde litt med å komme på hva enn dette skulle være. Har opplevd mye flaut, men ikke noe spesielt som kunne vinne titelen, mitt flaueste øyeblikk. Etter mye om og men kom jeg fram til noe som kommer ganske nære. Det var en hendelse som skjedde ved et utested i San Francisco. Jeg var ute på min tredje date med denne personen, men før vi kommer så langt må jeg fortelle kort om hva som hadde skjedd før dette.


// Her har jeg gått inn på badet for å gjemme meg! Haha, ikke bra.

Det kan hende at de av dere som leste bloggen min i mars har hørt om denne daten før, men for de som ikke har lest om det, lager jeg en kjapp oppsummering. Jeg skulle på min første date med Raf og han kom og hentet meg i den fine bilen sin. I fremsetet lå det en gave og ventet på meg og han var virkelig en gentleman gjennom hele daten. Det som var litt mer flaut der i mot var når han stoppet bilen fordi han bare måtte sende melding til en venn. Et minutt senere finner jeg han kliss inntil ansiktet mitt og så hører jeg han forsiktig spørre om lov til å kysse meg!

Jeg ble sa paff at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det første jeg tenkte var: dette har jeg ikke lyst til. Neste tanke ble: jeg måå finne på en god unnskyldning. Og så hører jeg meg selv si: “My mum told me that I can’t kiss anybody, because then I will get their viruses and bacteria in my body and get sick!”

Jeg kan love dere å si at det ble en super awkward moment etter at den unnskyldningen kom ramlende ut av munnen min. Det verste med det at den til en viss grad var sann. Mamma hadde maset noen dager før om at jeg ble bare syk hvis jeg kysset noen, så jeg burde slutte med det! Haha, null kyssing på meg altså. Uansett, det blir verre enn dette. For meg i alle fall, for med en gang jeg kom hjem måtte jeg jo selvfølgelig skrive et innlegg på bloggen om hva som hadde skjedd, og lite visste jeg da at det ville få konsekvenser senere…


// Måtte gå ut for å trekke lit fresh air. Ble for flaut inne i den “trange” bilen!

Da kan vi spole litt frem i tid å komme tilbake til date nummer 3. Da tok han meg med ut på en av San Franciscos hotteste restauranter for å spise middag og deretter dra ut på livet. Tror det var midt i mellom middag og dessert at vi havnet borte i baren og Raf skulle stille meg et alvorlig spørsmål. Han begynte setningen med “Hanna, I have to tell you something..” og jeg skjønte allerede da at noe var galt. Han hadde lest bloggen min og fått noen til å oversette hele innlegget jeg hadde skrevet. Han ville absolutt vite hvorfor jeg hadde sagt den unnskyldningen hvis den ikke var sann? Hvorfor ville jeg ikke kysse han?

Jeg kan love dere at jeg skulle gjort hva som helst for å synke i jorda da han konfronterte meg med blogginnlegget! Jeg følte meg så lita og hjelpesløs, og klarte ikke å gjøre annet enn å stirre i bakken. Det var så flaut å tenke på at han hadde avslørt meg på en måte. Noe som jeg skrev for å gjøre litt narr av situasjonen, hadde han fått med seg og ville vite hvorfor jeg gjorde det. Jeg ble så flau dere. Tror jeg prøvde og bortforklare det med at han måtte ha misforstått innlegget og at jeg ikke mente noe vondt i det hele tatt. Ikke det han han trodde på meg uansett. “Excuses, excuses…”


// Her har jeg gått til dekning i sofaen. Føler det lyser flauhet av meg.

Men, jeg kom meg igjennom den kvelden også. Selv om jeg var rødere enn en tomat bak laget med foundation. Og jeg lærte i alle fall det at jeg ikke skal gjøre narr av slike situasjoner på bloggen uten og forhøre meg med den andre personen først.

Hva er det flaueste dere har opplevd?

12 kommentarer

Siste innlegg