Leselyst

Nå har jeg akkurat hatt en uke med juleferie, og jeg husker jeg hadde planlagt da ferien begynte at jeg skulle være flink å lese hver dag! Men så langt har ikke den planen fungert. Har rett og slett vært helt tom for energi, og den lille energien jeg har hatt har jeg brukt på å blogge eller lage julegaver. Gipsen får meg til å gi meg helt over og gi opp alt som heter juleglede og leselyst. Men nå skal det bli andre boller. Sto opp tidlig i dag og har lest embryologi fra klokken 11 og fram til nå! Og etter dette lille innlegget skal jeg fortsette med å lese.

Har en ny plan om å bli ferdig med embryologiboka før jeg reiser til Stavanger om en uke! Whoho, har bestilt meg enveis billett til Stavanger og har planer om å feire nyttårsaften der! Tror sistnevnte blir veldig kos, selv om jeg kanskje må reise nedover med rosa gips. Krysser fingrene for at gipsen skal av dagen før da. Så da skal jeg halte rundt på krykker og svakt ben i stedet for. Det blir bra!


// Nyttårsaften i fjor! Litt komisk å tenke på at jeg har på meg nøyaktig samme antrekk som jeg brukte da jeg brakk foten i Milano. hihi.

Har dere tatt ferie? Eller skal dere lese litt i jula?

6 kommentarer
    1. Fikk ferie i går. 🙂
      Har ikke tenkt å lese noe i jula. Har et problem med bøker og lesing. Synes ikke det er noe morro. 🙁

    2. klart æ ska, god mat, trening og skuterkjøring står på agendaen ;p du får garantert en fin jul 😉

    3. Kjempefin blogg du har, du er en utrolig stor inspirasjon! *fast leser*
      Har en god del spørsmål, så lurer på om du kan ha en spørsmålsrunde snart? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg