49 mails to go!

I dag tenkte jeg å ha en rydd opp i rotet ditt dag, og da mener jeg å svare på de 55 ubesvarte mailene jeg har i innboksen og svare på uleste brev på facebook. Visste dere at den første mailen som ligger der ubesvart er fra 9 november i fjor! Jeg mener, det er over ett år siden. Kan ikke begynne mailen slik heller: “Heisann, beklager for at jeg svarer så sent. Men du skjønner at dette året har gått så fort at jeg ikke har hatt tid til å svare!” Haha, hva vil den personen tro da? Mailen heter

Så tror kanskje at det toget har gått for type 11 måneder siden! Jaja, man får det ikke morsommere enn det man lager selv. Men jeg skal være flink pike å svare på resten av mailene mine. De fleste er fra dere lesere, noen sponsortilbud og til og med to TV-tilbud. Sistnevnte må jeg nok takke nei til. Jeg har et rykte å ta vare på, så vil ikke dumme meg ut på TV (enda i alle fall)!

Hittil har jeg vært flink å svart på 6 av mailene, så nå er det bare 49 mailer igjen!

Ah, wish me luck sier jeg bare!


// Må nesten gjemme meg bak storebror i “skamhetens” øyeblikk! Enn at jeg har brukt over 1 år på å svare på en mail! Haha, så flaut…

Har dere mange ubesvarte mail?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg