Dette får meg til å le!

Av og til føles det ut som om verden går i mot meg! Dagen i dag har alt gått galt fram til nå. Lurer på om det kanskje har noe sammenheng med det jeg drømte i natt. Drømmer så mye groteskt for tiden. Uansett, våknet med en dårlig følelse, og dagen har ikke utviklet seg i en god retning enda. Noen ganger så er man vel bare litt nedstemt. Så om det er flere der ute som har en dårlig dag, er fyllesyk etter gårsdagen festligheter, eller kanskje noen er lei seg etter en unødvendig krangel. Da skal jeg prøve å spre litt humor inn i lørdagen deres.

Jeg ler i alle fall så jeg får vondt i magen når jeg ser på denne filmen. Uansett om jeg er sur, så klarer jeg ikke å la være å le. Her snakker vi en 10 år gammel Hanna som prøver å springe 60 meteren og deretter danser polka i skogen. For en barndom sier jeg bare. Det er noe helt spesielt med å vokse opp på 90-tallet og jeg liker det!

Var ikkje dette morosamt ‘a dere?
9 kommentarer

Siste innlegg