Sjarmtroll!

Haha, jeg kan ikke gjøre annet enn å le. Fikk tilsendt en haug med gamle videoer av meg selv i sted, og midt i blant alle de sære fant jeg denne sangvideoen. Den er fra da jeg var 15 år og skulle opptre sammen med Ingri på Rømme Gård. Må si vi var ganske tøffe som stilte opp, og jeg syns litt synd på publikum som måtte tåle så mange “skrik” fra meg. Hehe. Har ikke bestemt meg for om jeg syns det er bra eller dårlig. Men, morsomt å høre på er det i alle fall. Er litt søt der jeg står og holder meg for magen.

Sorry for crappy kvalitet, men familien hadde ikke like fancy utstyr for 6 år siden som vi har i dag.

 

Hva syns dere?

12 kommentarer
    1. Hei jeg leste gjennom dine gammle innlegg, og så at du bestillte en brun solaris jakke for lenge siden. Er den til salgs!? Er desperat etter en slik jakke! Hvis ikke, hvor bestillte du den fra? 😀

    2. Ja vanvittig fin jakke, fineste av alle canada goosene 🙂 Jeg har letet etter den overalt, på nettet og i butikk, men finner den ikke. Canda Goose sin orginale side selges ikke produkter en gang, de bare sender ut linker til de som selger det, men alle de sidene er desverre utsolgt… Vet du om noen fra online butikker? Mener at det stod i innlegget ditt at du nettop hadde bestilt jakka, men jeg kan jo huske feil 🙂

    3. haha så søte! :- ) Man hører jo at dere er litt yngre, men utrolig flinke spør du meg, og ikke minst modige! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg